купити дешеві авіаквитки

“Відкрите небо” для аеропорту Львів затверджено!

Міністерство інфраструктури України 2 квітня запровадило “відкрите небо” в аеропорту Львів!

Про це заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський на брифінгу в Києві, повідомляє Інтерфакс-Україна.

“З сьогоднішнього дня ми “відкриваємо небо” в аеропорту Львів і туди можуть літати будь-які перевізники на підставі двосторонніх договорів”, – сказав міністр.

Говорячи про договір щодо спільного авіапростору з ЄС він зазначив, що цей процес буде непростим і залежить не від України.

Міністр також зазначив, що Державіаслужба почне інформувати авіаслужби інших країн:

“Сьогодні і протягом п’ятниці та понеділка Державіаслужба буде розсилати листи по низці європейських країн та інформувати їх, що на території аеропорту “Львів” ми проводимо експеримент із застосування принципів відкритого неба”

Як це працює?

Ось що пише міністр у своїй колонці на сайті Економічної Правди:

Будь-яка іноземна авіакомпанія може без перешкод отримати від України дозвіл літати у Львів. Для цього їй потрібен лише документ від своєї авіаційної влади, яка підтвердить, що дозволяє перевізнику здійснювати польоти до Львова – стандартний дозвіл, який авіакомпанії завжди мають отримати у своїй країні, перш ніж почати літати будь-куди.

На сьогодні це більше 40 країн Європи, Азії, Північної Америки та Африки.

Винятком на даний момент є лише напрямок Львів-Стамбул, за яким два турецькі авіаперевізники вже здійснюють 7 регулярних рейсів на тиждень – максимум, який дозволений діючою двосторонньою угодою між країнами.

У відповідності до цього договору, ми хочемо спочатку відновити паритет і видати аналогічну кількість частот вітчизняній компанії – у першу чергу, українській дочці Atlasjet, – а потім уже відкривати його для іноземців. На мій погляд, це якраз той випадок, коли потрібно підтримати українське підприємство.

Чого можна очікувати?

Зняття обмежень дозволить збільшити пасажиропотік у львівському аеропорту та сприятиме в’їзному туризму, а також розвитку транзитних перевезень, зокрема до Торонто.

Це й запрошення для лоукостів. Тим більше, що, за моєю інформацією, аеропорт зацікавлений у залученні авіакомпаній і готовий домовлятися про умови співпраці, вигідні для обох сторін.

Для жителів Західної України відкриття нових рейсів – це можливість напряму літати на відпочинок у країни Європи, Азії та Північної Африки тощо без додаткової подорожі в Бориспіль.

Наступним кроком для нас стане оцінка результатів цього експерименту та можливості поширення його на інші регіональні аеропорти.

Тим більше, що таке бажання вони вже озвучили.

Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський, epravda.com.ua

Поділитися у соціальних мережах
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Вам також може сподобатися ...

  • Volodymyr Stadnyk

    Це дає підстави сподіватися, що до нас почнуть навідуватися літаки ryanair ? Якщо так – то це чудесно :)

    • Boby moor

      Враховучи відмову візейра навіть від італійських рейсів з традиційно високим попитом – то навряд :(

    • Ототак

      Наївними не будьте! Яке “відкрите небо”?! По-перше, там немає кому його відкпивати, бо то мають бути фахівці, які знають як це має бути і не від підприємства в останні роки задрипного, а від держави. По-друге, навіть якби відбулося “Відкрите небо” для України, то у Львові земля “зачинена” на замки невігластва. І потрібно чекати знову катастроф, бо немає кому прийняти і ввести в експлуатацію те, що зроблено до ЄВРО-2012 командою летовища, яку безпідставно усунули зладєї! Бо вони тепер крадуть і їх чекає буцегарня!

    • Ототак

      Які там сподівання при таких “міїстрах” з “обрезованієм” курсов ворошиловских стрелков, та ще хоча б вони призначали в аеропорт Львова спеців, а то якихось заслали сюди як не геїв то лесбі!

  • flayer@meta.ua

    Oрганізована злочинна група Мінінфраструктури та Державіаслужби системно розікрала Державне авіапідприємство “Львівські авіалінії” > 100 млн. грн. Розкрадання майна і коштів кришують прокуратура, судді, СБУ, МВС, КРУ, податківці, місцева влада, … сприяли розкраданням, тепер способом ліквідації підприємства замітають сліди.
    Зупинили польоти, розікрали літаки, звільнили льотний, інженерний склад. Розікрали авіамедсанчастину. Більше 1000 авіаспеціалістів вигнали за ворота без виплат зарплати та внесків в пенсійний фонд. Штучно довели до фінансової неспроможності та псевдо -ліквідації державне авіапідприємства, яке до 2006 року було одним із переможців по ефективності діяльності та перевезеннях пасажирів.
    Більше 50-ти років підприємство розвивалось та працювало на державу, – розікрали за 4 роки.
    http://crimecenter.com.ua/index.php/2010-02-26-18-31-18/134-2010-02-07-23-19-53
    На черзі турки, які довірились шахраю. Head – thief.
    Генеральный директор «Атласджет Украина» Сергей Подгородецкий: «Я имею корпоративные права Atlasjet в размере 2,5%…».
    http://biz.liga.net/all/transport/intervyu/2725545-intervyu-atlasdzhet-ne-zavisit-ot-ukraino-rossiyskogo-kapitala.htm.
    Це той рейдер С.Підгородецкий, який різко збагатився в 2007-2010 роках підробивши довіреності і накази, різко став мільйонером із військового коменданта залізничної станції Львів разом з Є.Дихне (тепер гендиректор аеропорту “Бориспіль” http://www.epravda.com.ua/news/2014/09/22/492821/), відставними вояками Д.Чевердюком, В. Бєлоусовым розікрали Державне авіапідприємство “Львівські авіалінії” через ТзОВ Авіакомпанія “Вега” – «Мособуд». Літачки продали ніби як металобрухт за копійки, але вони чомусь відлетіли та справно працюють приносячи надзвичайно високі прибутки новим господарям. Підгородецький С.І. підробив підпис на наказі про призначення самого себе на посаду в.о. ген директора ДАП “Львівські авіалінії», підробляв підписи на довіреностях… Під час його перебування підприємство зазнало найбільших збитків та розкрадань. Була укладена збиткова угода на оренду літаків з екіпажами з аферистом Джемалом Хахутаішвілі АК «Євролайн» – державне авіапідприємство зазнало збитків більше 6 млн. грн. …
    http://vroziske.org/id267068
    http://wap.avia74.forum24.ru/?1-6-0-00000008-000-0-0-1285666549
    http://vikulka2.strana.de/jemal.pdf
    В авіакомпанії «Атласджет Украина» зібрано всю рейдерську команду, що роздерибанили ДАП «Львівські авіалінії», які працівникам державного авіапідприємства зарплати не виплатили з 2009 року. Туркам явно приготовлена участь Державного авіапідприємства ”Львівські авіалінії”.

    Вільна профспілка виражає співчуття кредиторам, компаньйонам та співласникам Atlasjet.

  • Іван

    Цікаво, як вплине це на рейси Pegasus. Таке враження, що вся кампанія лише для того, щоб швиденько забути про вихід WizzAir та ще й зробити все, щоб і турки захотіли піти. Хоча може й воно хибне.