купити дешеві авіаквитки

Нові залізничні сполучення: Київ – Львів – Відень та Одеса – Перемишль з грудня!

львів краків

Нові поїзди Одеса – Перемишль та Київ – Львів – Відень та з 10 грудня!

З 10 грудня “Укрзалізниця” запустить новий поїзд до Польщі сполученням Одеса – Перемишль.

Про це повідомляється у Twitter “Укрзалізниці”.

“З 10 грудня 2017 року, з введенням графіку руху поїздів на 2017/2018 рік, “Укрзалізниця” запроваджує новий поїзд №36/35 Одеса – Перемишль“, – сказано в повіодмленні.

Виконуючий обов’язки голови правління ПАТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов повідомив, що новий поїзд ходитиме щодня.

“З 10.12- новий поїзд Одеса – Перемишль! Щодня. Зупинки в Жмеринці, Тернополі, Львові, Красному, Рудниці, Вапнярці, Хмельницькому та ін”.

Київ – Львів – Відень

Австрійська федеральна залізниця внесла в систему бронювання новий безпересадочний потяг сполученням Київ-Львів-Будапешт-Відень.

Про це йдеться на офіційному сайті Австрійської федеральної залізниці.

Згідно з інформацією на сайті австрійської залізничної компанії, поїзд (очевидно, мова йде про причіпний вагон або вагони) на даному маршруті повинні запустити з 10 грудня поточного року.

З Києва він відправлятиметься о 14:07, прибуватиме до Львова о 19:50 і відправлятиметься звідти о 21:00, до Відня поїзд прибуде о 11:21 наступного дня. По шляху проходження поїзд також відвідуватиме Будапешт, де передбачена 20-хвилинна зупинка.

У зворотному напрямку з Відня поїзд відправлятиметься о 16:42, прибуватиме до Львова – о 10:10, відправлятися звідти о 11:27, прибувати на станцію Київ – Пасажирський о 17:11.

За матеріалами epravda.com.ua і pravda.com.ua

З України їздить ще кілька міжнародних поїздів, ознайомитися з розкладом і орієнтовними цінами можете у окремій публікації.

Хочете першими дізнаватися про цікаві акції?

Підписуйтеся на розсилку та оновлення у соціальних мережах:

facebook.com/lowcostavia
t.me/lowcostavia
google.com/+LowcostaviaUa
vk.com/lowcostavia
twitter.com/lowcostavia

Поділитися у соціальних мережах
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on VKShare on Google+
  • Dar

    Ех, жаль поки цін нема

    • Анастасия

      А мне жаль, что они хотят запустить в Вену и Будапешт обычный поезд. Почему не Интерсити..

      • Dar

        я думаю, что 25 часов сидя – это немного перебор

        • Анастасия

          Какие 25 часов? 18 до Будапешта, 21 час до Вены. И в том-то и дело, что Интерсити преодолел бы этот путь в 2 раза быстрее.

          • Dar

            Хм, тогда, конечно, резонно.

          • Oleksandr

            А різниця в ширині колії вас не засмучує?

          • VovixLDR

            Вообще-то Интерсити — это класс поездов, а не техническая характеристика. Этот вагон почти на всем протяжении будет следовать в составе поездов именно такого класса Киев-ИФ, Львов-Чоп, Захонь-Будапешт и Будапешт-Вена (кроме смены тележек и нескольких км границы Украина-Венгрия), только это его в 2 раза не ускорит даже без учета времени на границе. И даже если проехать часть пути на хюндае (к которому вагон не прицепишь) вместо состава из трансформеров — сэкономишь полчаса максимум.
            Чтобы в 2 раза быстрее, там нужно миллиарды вбухать в реконструкцию пути и новый подвижной состав (не на 160, а под 300 км/ч) и не только с нашей стороны, но и с венгерской (даже если это будут два разных IC с пересадкой по колее разной ширины). Скажем так, это как Париж-Брюссель-Амстердам, только в 2-3 раза длиннее. Или Пекин-Шанхай.
            А вот если запустить что-то прямое от Чопа или Мукачева в Будапешт с проверкой на ходу (и согласовать с ночным Киев-Ужгород) — это уже ускорит процесс, только прибытие получится в середине дня. Ну вообще у этих поездов разная ЦА — кому цена, кому скорость, а кому удобство без необходимости выходить из вагона. Я бы еще предложил УЗ скооперироваться с турфирмами и летом пустить вагон в Черногорию (к поезду с того же вокзала в Будапеште). 45 часов в пути… но любители именно такого отдыха найдутся при должной рекламе:)

          • Анастасия

            Блонда Настя благодарит вас за краткий обзор)))
            Я, если честно, даже не знала, что пути нужны особые) Знаю только, что из Киева в Харьков на Хюндае ехать быстро и удобненько)
            Но теперь я где-нибудь блесну новыми знаниями обязательно!))

          • VovixLDR

            Пожалуйста:) Обращайтесь еще:).

          • VovixLDR

            Ну как особые… хюндай может ехать и по обычным электрифицированным путям (причем как переменного, так и постоянного тока — иными словами, обычная электричка напрямую от Киева до Харькова не доедет), даже если они не в самом лучшем состоянии (как в Польшу) — только с ограничением скорости. Все равно что Ferrari по сельской дороге:)

          • Oleksandr

            Для збільшення швидкості потрібно повністю замінити колію,обладнання переїздів і т.д і т.п.

          • Oleksandr

            А як же поїзд 149К?Він також належить ,,інтерсіті”,але являється звичайним пасажирським поїздом,правда дещо оновленим і модифікованим.
            Інтерсіті-це не клас поїздів,а компанія

          • VovixLDR

            Компанія — це УЗШК. “Інтерсіті” та “Інтерсіті +” в Україні — категорії поїздів, які частково належать УЗШК, а загалом визначаються УЗ. На сайті УЗШК вказано, що вони обслуговують хюндаї, тарпани та т. з. лококрюки. 149К — це УЗшний склад з вагонами-трансформерами, який назад іде у вигляді нічного експреса, але категорія в нього теж ІС (без +). В інших країнах Intercity може означати в принципі що завгодно.

          • Oleksandr

            Абсолютно вірно.Тому і не потрібно писати,що інтерсіті-це клас поїздів.

  • Iaroslav Varnavskyi

    Новость хорошая, но цены нужны.

  • Stepan Krasko

    Это супер, теперь в аэропорты Польши, где много лоукостов, можно из Одессы добраться, не стоя на таможне в автобусе по полночи.

    • Oleksandr

      З Одеси доїхати з пересадкою у Львові було дешевше.

      • Stepan Krasko

        Но это если есть желание во Львове ждать пересадку, из некоторых городов Украины она не очень удобна.

        • Oleksandr

          Це поїзд із купейними вагонами і ціна буде відповідною.
          Наразі це пересадка з одеського поїзда на хюндай(абсолютно без проблем).

          • VovixLDR

            Його можна спробувати розбити по Львову, як будь-який “міжгос”. Особливо якщо квитки продаватимуться онлайн — тоді можна взагалі зі збереженням місця. Вигода — в більш ранньому прибутті та можливості швидше виїхати з Перемишля кудись далі.

          • Oleksandr

            Ділити квиток на два не призведе до зниження ціни-це причепний вагон до потягу Одеса-Львів.
            Враховуючи стоянку на кордоні,часова вигода може зменшитися(час прибуття в Польщу ще невідомий).

          • Try Exceptions

            Хто сказав, що це причепний вагон до Одеса-Львів? А в Перемишль хто його потягне?

          • Oleksandr

            Поїзд № 36/35 Одеса – Перемишль буде відправлятися з Одеси 18:26.
            Зараз курсує поїзд 26/25 Одеса-Львів і відправляється з Одеси 18:26.
            Ось їх і об’єднають.

          • Oleksandr

            Квитки на міжнародні поїзди продаються лише в касі на вокзалі.
            Он-лайн можна придбати лише квитки в Перемишль і Хелм.

          • Try Exceptions

            Цей поїзд в Перемишль i їде.

          • Oleksandr

            Квитки на Київ-Перемишль можна придбати на сайті,а Одеса-Перемишль-лише в міжнародній касі

        • Oleksandr

          З Одеси поїзд прибуває 9:44,а хюндай в Польщу відправляється 11:17.
          Абсолютно нормальна пересадка і економія коштів.

  • Freshne$$

    22 години у дорозі в Відень – так собі “перемога”, особливо коли ціна квитка понад 1.6 тис грн. Для порівняння віззейром Київ-Братислава буде коштувати 1 тис грн + 1 євро автобус Братислава-Відень (4 години вся дорога) або віззейром Київ-Будапешт+поїзд Будапешт-Відень, вартість 900 грн+ 53 грн+20євро і за 4-6 годин ви у Відні. Ще є варіант зі Львова у Відень на автобусі така дорога обійдеться максимум у 30євро…

    • Oleksandr

      Ви порівняйте вартість квитка на літак,куплений сьогодні на сьогодні,або на завтра.Додайте багаж.
      А подорож автобусом+черга на кордоні взагалі неможливо порівняти із сном в купе.Та й з Києва до Львова також потрібно доїхати.А це-час і гроші.
      Так,це не щось надзвичайне,але згадайте:ще недавно квиток до Будапешта коштував 100€.

    • Taras

      Та немає що порівнювати поїзди, автобуси і літаки. Це кардинально інші категорії як подорожей так і стратегії формування цін, розраховані на різні категорії подорожуючих. Враховуючи ціни подорожей поїздом у Європі можна сказати що це нормальна ціна для східної Європи на такий відрізок. Добре що є плюс один варіант сполучення.

    • OdesskiyBassein

      А можно узнать где купить билет из Братиславы в Вену за 1евро? Желательно из аэропорта.

      • Petro

        из аэропорта обычный автобус в центр на автовокзал а там https://www.flixbus.com
        Ездил так за 2 евро туда-обратно еще и с чаем ))

        • Oleksandr

          На Flixbus квитка з Братислави до Відня дешевше 5€ в одну сторону не бачив.Та й ,,обычный автобус”на автовокзал безкоштовно не їздить.

          • Petro

            Прошу прощения, ошибся. Брал билеты на http://www.regiojet.sk
            К сожалению сейчас дешевых у них нет, возможно была акция и было не мало по 1 евро.

      • Freshne$$

        Regiojet довезе за 1 євро. Тільки квитки треба купувати за місяць-півтора до відправлення.