купити дешеві авіаквитки

Busfor: квитки в Прагу, Вільнюс, Варшаву та Краків по 200 грн, початок розпродажу о 12:00!

Акція від Busfor! Автобусні квитки за 200 гривень! Початок 25 січня о 12:00!

Busfor.ua –  інтернет ресурс з продажу автобусних квитків по Україні та Європі, 25 січня о 12:00 розпочинає акцію “ВСЕ ЗА ОДНОЮ ЦІНОЮ”, вартість квитків за різними напрямкам знижена до 200 грн. Це гарна можливість відвідати Польщу, Литву чи Чехію.

Акційні квитки будуть доступні з 12 години 25 січня, за такими напрямками:

  • Київ – Варшава
  • Лодзь – Київ
  • Київ – Вільнюс
  • Вільнюс – Київ
  • Рівне – Варшава
  • Київ – Нововолинськ
  • Львів – Краків
  • Катовіце – Львів
  • Київ – Львів
  • Львів – Київ
  • Київ – Познань
  • Львів – Прага
  • Харків – Люблін

Cписок акційних напрямків

Детальніше про автобусні маршрути та їхні ціни ви можете дізнатись на сайті Busfor.ua

Зверніть увагу, що квитки за зниженими цінами є тільки на деякі дати в січні.

Куди можна полетіти лоукостами з Варшави та інших польських міст?

З Варшави є дуже багато рейсів лоукост авіакомпаній з низькими цінами на авіаквитки. Можете переглянути пропозиції квитків від 5 євро на сайті kiwi.com.

Читайте також: 

Де знайти проживання на час подорожі?

Для пошуку готелів використовуйте hotelscombined.com, що порівнює ціни у десятках систем бронювання, таких як booking.com.

Де орендувати авто для подорожі?

Скористайтеся Rentalcars.com - сайтом з бронювання авто по всьому світу

Хочете першими дізнаватися про цікаві акції?

Підписуйтеся на розсилку та оновлення у соціальних мережах:

facebook.com/lowcostavia
telegram.me/lowcostavia
google.com/+LowcostaviaUa
twitter.com/lowcostavia

Поділитися у соціальних мережах
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Вам також може сподобатися ...

  • Burullka

    Категорично не рекомендую користуватись послугами даного посередника.
    Мала з ними одну поїздку, тепер нікому їх не раджу.
    Автобус – брудна розвалюха, водії хамовиті, закріплені при купівлі квитків місця по факту виявляються зайнятими, а служба підтримки Busfor “клала” (перепрошую за мій французький) на скарги та звернення своїх клієнтів.
    При тому, спеціально брали дорожчі квитки, щоб була можливість вибору місць, у зв”язку з проблемами із здоров”ям одного з пасажирів.

    • BusforSupport

      Доброго дня. Наша компанія є онлайн-сервісом з продажу автобусних квитків. До нашого сайту підключені понад 1000 перевізників, які продають свої квитки онлайн, для того, щоб ви могли підібрати собі найзручніший і дешевий маршрут поїздки. Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі в дорозі. Напишіть, будь ласка, нам звернення на нашу електрону пошту sales@busfor.ua, та ми передамо його перевізнику яких виконував цей рейс.

      • Burullka

        Випадок був в липні 2017. Писала після того щонайменше двічі. Без будь-якого зворотнього зв”язку.
        Більше не маю наміру марно витрачати свій час.
        Але обов”язково подбаю про те, щоб ніхто з мого оточення більше не попікся. Є багато інших перевізників, які дбають про якість своїх послуг, і сервісів, які перевіряють своїх контрагентів, а не підписують угоди з першим-ліпшим.

        • BusforSupport

          Нам дуже шкода, що у вас сформувалась помилкова негативну думку про роботу нашого онлайн сервісу.

          • Burullka

            Слово “помилкова” тут недоречне.
            у всьому решта правда – в мене таки сформувалась негативна думка про роботу “сервісу” Busfor.
            І я не полінуюся своєю думкою поділитися з максимально широким колом оточення.
            Ні Ви, ні перевізник не понесли жодної відповідальності за те, що людина з хворою спиною провела 12 год без можливості розкласти крісло, хоча при купівлі квитків місце спеціально вибиралося так, щоб позаду не було сусідів, які б пхали в спинку крісла свої коліна.
            Більше того, я навіть вибачень не почула.
            У Вас відсутня будь-яка корпоративна культура. Висловлення співчуття і розуміння грошей не коштують.
            А перевізник і далі продає свої послуги на Вашому сайті.

      • Oleksandr

        24.11.2017 автобус перевізника ,,Денисівка” доїхав зі Львова лише до кордону(відмовив двигун).Після багатьох зауважень до цього перевізника я на сайті busfor бачу дуже цікаву інформацію:,,busfor рекомендує”.
        І як вам після цього вірити? https://uploads.disquscdn.com/images/96a41cf86756a61f006d2425e96073b8810131a413814071bbb3094542da0976.jpg

  • Burullka

    До речі здивована, що на сайті Lowcost Avia знову з”явилась реклама Busfor.
    Якщо мені не зраджує пам”ять, автор сам неоднократно писав невдоволені відгуки про цей сервіс.

  • BusforSupport

    Шановні клієнти! Ми дуже засмучені коментарями, та хочемо розібратися індивідуально із кожним зверненням. Ми просимо вас написати номер ваших квитків та описання ситуації, яка з вами трапилась, на нашу офіційну пошту sales@busfor.com, щоб ми могли надати зворотній зв’язок.

    • Oleksandr

      Конкретне запитання:як придбати квиток Львів-Краків за 115 грн?
      На вашому сайті є ця реклама. https://uploads.disquscdn.com/images/343658e2920ea6a9d57acc54e8d7395becedd4b088eedf92b56d4567bf3dd389.jpg

      • BusforSupport

        Це акційні квитки від перевізника, не на кожну дату є така ціна, тому і вказно “від 115 гривень”.

        • Oleksandr

          Мінімальна ціна на цей маршрут-200грн.
          Вкажіть будь-яку дату і будь-якого перевізника за ціною 115грн

          • BusforSupport

            Це акційні квитки від перевізника, не на кожну дату є така ціна, тому і вказно “від 115 гривень”. Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті, та ви знайдите такі квитки.

          • Oleksandr

            Брехня і маніпуляція.
            Вкажіть:якого числа було продано хоч один квиток за такою ціною?
            Мінімальна ціна у вас-200грн(по акції).

    • zhkris

      Если бы вы действительно были расстроены комментариями, то давали бы обратную связь, помимо вашего *опишите подробно вашу жалобу, мы рассмотрим ее в течение 30 дней*. Прошлой зимой ехала из Москвы, купив билет на вашем сайте. Через 30 минут после выезда в автобусе ЗАМЕРЗЛА СОЛЯРКА (на улице -20)! Мы просидели на заправке (которая очень кстати оказалась рядом) 9 часов! Водители кормили нас обещаниями, что *щас-щас поедем*, пока не приехал эвакуатор и не увез их вместе с автобусом. Мы остались! Водители вышли на связь только через пару часов, и сказали, что они уже отдыхают в отеле. Перевозчик от нас морозился номерами посольства, басфор морозился номерами перевозчика, посольство попросило позвонить в рабочее время, ведь сложившаяся ситуация не угрожает здоровью (забыла упомянуть, что это было ночью). В итоге, ситуацию решила местная власть, забрав пригородный автобус с рейса и отправив нас из подмосковья до метро. В Киев добирались самостоятельно, на поезде. Ситуацию, несмотря на жалобы и звонки не решил никто!
      Вывод – покупать билеты на басфоре можно, только если у вас есть лишние сутки на дорогу, крепкие нервы, большая выдержка без сна и лишние деньги на поезд.

  • Каролина Крупина

    Я без проблем придбала квиток до Львову за 200грн. і сподіваюсь, що поїздкою також залишуся задоволена. Вважаю, що Басфор надійний сервіс і вдала поїздка залежить лише від компетентності водія й технічного стану його транспорту. А цей момент, впринципі, якщо бути уважним можна передбачити ще на посадці. Хоча, трапитись може все, це життя.

    • Oleksandr

      Про проблему з перевізником потрібно знати не при посадці в автобус,а перед придбанням квитка.
      На сайті опубліковано рейтинг перевізника.Хто його створює???
      Немає жодного коментаря,опису проблем,подяки від пасажирів.
      На сайті аналогічного сервісу є опис кожного перевізника і реальні коментарі пасажирів.Прочитавши їх можна реально обирати потрібного перевізника(це і є реальний рейтинг).