купити дешеві авіаквитки

Ryanair запровадив процедуру повернення коштів, якщо квитки були куплені у агентствах!

Повернення коштів за квитки придбані на офіційному сайті та в агентствах!

Лоукост Ryanair оприлюднив приблизний графік обробки заявок на відшкодування та запровадив нову процедуру, яка дозволить отримати відшкодування за квитки куплені у посередників.

Яка робота виконана авіакомпанією щодо повернення коштів за скасовані рейси

  • Усі запити на повернення коштів за березень виконані
  • Станом на кінець червня оброблено 50% запитів за квітень
  • До 15 липня будуть виконані усі запити надіслані у квітні
  • До кінця липня перевізник здійснить відшкодування за запитами, що були надіслані у травні та більшу частину запитів за червень.

Зауважте, що ці розрахунки включають пасажирів, які погодилися на туристичні ваучери та/або безкоштовні перебронювання на рейси, які зараз здійснює Ryanair у липні, серпні та вересні.

Час обробки заявок на відшкодування коштів зараз займає набагато більше часу через зростання кількості скасувань у 1000 разів. Через карантинні заходи та різні заборони персонал компанії скоротився на 75%.

Як отримати відшкодування за авіаквитки придбані на сайті Ryanair.com?

Щоб отримати відшкодування після скасування вашого рейсу авіакомпанією, скористайтесь інструкцією:

  1. Після скасування рейсу авіакомпанія надішле лист з активним посиланням на форму на повернення.
  2. Згодом, Ryanair надішле підтвердження, що ваш запит опрацьовується
  3. Після позитивного рішення перевізник надішле вам ваучер. Зауважте, що в багатьох випадках Ryanair може надіслати ваучер автоматично (без пункту 1, 2)
  4. Якщо ви не скористаєтеся ваучером, то вам повернуть всю суму після закінчення терміну дії ваучера (через 12 місяців).
  5. Якщо ваучер вам не потрібен і вас цікавить лише повернення коштів, то необхідно написати в live chat (або до Chat-bot), зв’язатися з оператором і відмовитись від ваучера на користь грошового відшкодування ( можна спробувати і через приватне повідомлення до офіційної сторінки на facebook)
  6. Оператор у чаті зареєструє ваше звернення і поставить вас у чергу на повернення коштів
  7. Через певний час (в залежності від завантаження) вам надішлють лист з інформацією про терміни відшкодування на вашу банківську карту.

Читайте також: Все про ваучери від Ryanair.

Як повернути гроші за авіаквитки придбані у посередників

Останніми тижнями служби обслуговування клієнтів Ryanair отримує велику кількість звернень зі скаргами на онлайн-агентства, які не надають повної інформації стосовно повернення коштів за скасовані авіаквитки.

9 липня авіакомпанія Ryanair опублікувала роз’яснення щодо повернення коштів за квитки придбані у посередників. Як пояснює перевізник, проблема з поверненням коштів виникає через те, що онлайн-агентства з продажу авіаквитків не надають повної контактної інформації про клієнта, що блокує можливість повернення.

Ryanair запровадив нову процедуру, яка дозволить отримати відшкодування від авіакомпанії оминаючи посередників. Для цього потрібно заповнити документ “Customer Verification Form” та надіслати його з додатковою інформацією на електронну пошту компанії ota.en@ryanair.com.

Я бронював квитки не на сайті Ryanair.com і не отримав відшкодування, що робити?

Щоб отримати відшкодування від Ryanair за авіаквитки, що були куплені у інших онлайн-агентств, необхідно пройти “верифікацію”. Для цього необхідно надіслати на email ota.en@ryanair.com пакет документів:

  1. Заповнену форму Customer Verification Form (яку можна завантажити на сторінці офіційного сайту).
  2. Копію закордонного паспорта (з взірцем підпису), на який були придбанні квитки
  3. Підтвердження адреси реєстрації (наприклад, рахунок за комунальні послуги), який відповідає вказаній адресі
  4. Копію бронювання від онлайн-агентства, де були куплені квитки (має містити ваше ім’я або електронну адресу)

Форма верифікації:

Після того, як ви надішлете форму та необхідні документи, працівники авіакомпанії перевірять надану інформацію та зв’яжуться з вами засобами електронної пошти для запуску процесу відшкодування. Під відшкодуванням мається на увазі надання ваучера, повернення коштів або заміна дати рейсу.

Що робити, якщо за моє бронювання вже повернено кошти посереднику, через якого були заброньовані авіаквитки?

Якщо ви отримаєте повідомлення від Ryanair, що за ваше бронювання вже відшкодовано кошти посереднику, тоді для отримання коштів ви повинні зв’язатися з безпосередньо з вашим онлайн-агентством.

Будьте в курсі останніх новин та важливих повідомлень

Підписуйтеся на розсилку та оновлення у соціальних мережах:

facebook.com/lowcostavia
telegram.me/lowcostavia
instagram.com/lowcostavia
twitter.com/lowcostavia

 

Поділитися у соціальних мережах
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email