купити дешеві авіаквитки

Wizzair – повернення коштів або заміна квитка у випадку скасування рейсів.

Wizzair повернення коштів

Інструкція як замінити квиток, або повернути гроші у випадку скасування рейсів авіакомпанією Wizzair.

16 квітня 2014 року авіакомпанія Wizzair відмінила нові рейси зі Львова, 5 вересня анонсувала новий рейс Львів – Неаполь, але разом з тим з листопада закрила рейс Львів – Дортмунд. Також на зиму призупинено рейси Київ – Валенсія. Якщо у вас куплені квитки на переліт у Дортмунд зі Львова (чи у Валенсію з Києва) після жовтня 2014 року, то вам надійшов, або найближчим часом вам надійде email з інформацією про скасування рейсу.

Оновлення 15 лютого 2015 року: Wizzair скорочує частоту деяких рейсів з України. Наприклад у березні рейси з Києва і Львова у Мілан будуть виконувати двічі, а не тричі на тиждень.

Оновлення 29 березня: Wizzair Ukraine закривається. Читайте нову статтю  “Як повернути кошти і перебронювати квитки у зв’язку із припиненням діяльності авіакомпанії.”

Про можливості заміни авіаквитків чи повернення коштів, станом на 2014 рік, читайте у цій публікації.

Отже, Візз Ейр пропонує 3 варіанти:

А) Заміна рейсу на рівноцінний без доплати
Б) Зарахування коштів +20% компенсації на “кредит для бронювання”
В) Повернення коштів на рахунок чи картку.

Зауважте, що всі ці операції можна виконати тільки через дзвінок у інформаційний центр, у профілях користувачів бронювання просто зникли. Розглянемо кожен з пунктів детальніше:

А) Ви можете замінити свої квитки на рівноцінний рейс що виконується «Візз Ейр Україна» протягом 14 днів до або 30 днів після запланованої дати вильоту.

Наприклад ви можете замінити свій скасований рейс Львів-Кутаїсі на Київ-Кутаїсі зі зміною дати без жодної доплати. Ви навіть можете замінити, наприклад, рейс Львів-Кутаїсі на будь-який інший рейс зі Львова, але на дату не пізніше ніж 14 днів від свого рейсу (так як це вже не рівноцінний рейс, а рейс у іншу країну)

Б) Ви можете зарахувати кошти витрачені на квиток+20% компенсації на власний “кредит для бронювання”

Кредит для бронювання це – віртуальний рахунок Wizzair, яким у майбутньому ви можете розрахуватися за квитки на рейси, що здійснюються “Візз Ейр Україна” (WU) Зауважте що цей рахунок дійсний протягом року і використати кошти з нього (придбати квитки) ви можете лише у телефонному режимі.
Щоб зарахувати кошти на “кредит для бронювання” вам потрібно зателефонувати до інформаційного центру і надати наступну інформацію:

  • Код підтвердження бронювання
  • Рейс
  • Ім’я пасажира чи пасажирів
  • Контактний телефон, який був вказаний при купівлі квитків

Після перевірки цієї інформації представник компанії дасть запит на перерахування цих коштів на ваш “кредит для бронювання” і через 24 години ви зможете ними користуватися. Кошти будуть прив’язані до номеру бронювання.
Для використання цих коштів вам знову ж таки доведеться зателефонувати у інформаційний центр, повідомити ті ж дані (код підтвердження бронювання, рейс, ім’я пасажира чи пасажирів, контактний телефон, який був вказаний при купівлі квитків) і після цього купити квитки через оператора.

В) Повернення коштів на рахунок чи картку.

Цей пункт досить детально описаний на сайті, додам лише, що розгляд справи і повернення коштів на картку чи рахунок може тривати 30 днів і більше.

Мій досвід повернення коштів на картку: В кінці квітня надіслав необхідні документи на адресу Wizzair рекомендованим листом. Десь через 20 днів прийшов електронний лист про те, що мої документи прийняті до розгляду. І в кінці травня кошти з’явилися на картці. Вся процедура зайняла трохи менше місяця.

По оновленій інформації, у деяких випадках для повернення коштів на картку не потрібно надсилати документи поштою, достатньо заповнити скаргу на сайті авіакомпанії.

Для вирішення всіх цих питань телефонуйте у інформаційний центр за номером +380 44 206 4888 (українська/російська мови). Якщо ви хоче переговорити з англомовним агентом, наберіть +380 44 206 7967. Call-center працює, здається, з 7:00 до 22:00. Додзвонитися на україномовну лінію не просто, постійно вибиває дзвінок, а якщо вже додзвонилися для з’єднання з оператором доведеться висіти на лінії 10-15 хвилин. На англомовній лінії час очікування значно менший.

А ви вже телефонували до інформаційного центру стосовно своїх квитків? Поділіться досвідом у коментарях.

Поділитися у соціальних мережах
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

Вам також може сподобатися ...