купити дешеві авіаквитки

Ryanair в Україні! Стали відомі нові напрямки і початок польотів!

раянейр київ
фото Vitaliy Nesenyuk

Нарешті! Стали відомі нові напрямки Ryanair з України у 2018 році!

Сьогодні стали відомі нові напрямки, які відкриє Ryanair у 2018 році після другої спроби зайти в Україну!

У п’ятницю в Києві відбудеться офіційна прес-конференція ірландського лоукоста, але деякі новини стали відомі вже зараз.

В мобільному додатку Ryanair на деякий час з’явилася можливість пошуку рейсів зі Львова та Києва і до вашої уваги представлена інформація зібрана Lowcostavia.com.ua.

Початок польотів запланований на 30 жовтня 2018 року.

Частота рейсів від двох до чотирьох на тиждень, у продажу квитки з’являться орієнтовно в п’ятницю.

Оновлено! Квитки на рейси з України вже в продажу на сайті авіакомпанії ryanair.com за ціною від €9,99!
Підпишіться на канал Lowcostavia у телеграм telegram.me/lowcostavia, щоб дізнаватися про знижки та новини першими!

Отже, Ryanair відкриє 15 рейсів з України: 10 з Києва та 5 зі Львова!

Нові напрямки Ryanair з Києва:

  • Київ – Барселона
  • Київ – Братислава
  • Київ – Вроцлав
  • Київ – Варшава
  • Київ – Краків
  • Київ – Познань
  • Київ – Гданськ
  • Київ – Вільнюс
  • Київ – Стокгольм
  • Київ – Лондон

Нові напрямки Ryanair зі Львова:

  • Львів – Краків
  • Львів – Варшава
  • Львів – Дюсельдорф
  • Львів – Меммінген
  • Львів – Лондон

Рейси з Києва та Львова у мобільній версії Ryanair (Львів та Київ були лише деякий час, зараз вони зникли з пошуку):

  

Згадаємо як все відбувалося минулого року:

Хочете першими дізнаватися про цікаві акції?

Підписуйтеся на розсилку та оновлення у соціальних мережах:

facebook.com/lowcostavia
telegram.me/lowcostavia
twitter.com/lowcostavia
google.com/+LowcostaviaUa

Поділитися у соціальних мережах
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Вам також може сподобатися ...

  • Stas Mahula

    Більшість рейсів вже виконує Візз.. Не знаю, як це вплине на пасажаропотік обох компаній, однак надіюсь, що тільки позитивно!

    https://uploads.disquscdn.com/images/1abee80df418304e8c0a44d5c9b3363a49ca70d5052f5afc093e899c3187b0a5.png

  • Yaroslav Semenchuk

    Тішить, що рейсів багато, тепер питання за ціною, вони ж вміють повністю змінювати ринок.

  • Вадим СЛ

    Ого, як для початку чимало, Барселона, Стокгольм, прикольно, тепер чекаємо головного, цін

  • Игорь

    И все почти в Польшу, куда и так билеты не дорогие….

    • Вадим СЛ

      Так ще ж не підписано договір з ЄС про відкрите небо, і багато напрямів зарегульовано міждержавними угодами

      • Игорь

        То есть, это еще Украина ограничивает направления?

        • Вадим СЛ

          нет, например, есть договоренность между Италией и Украиной на определенное количество рейсов в неделю между странами, которое уже поделено между украинскими и итальянскими авикомпаниями, и здесь нужно доп. разрешение у Италии ринейр брать и т.д., это в интервью и менеджеры виза говорили, почему они например, не летают из Украины в Италию и Испанию

          • Игорь

            А, я понял, спасибо.

          • Алексей Скрипник

            Насколько мне известно проблема в другом. Квоты на перелеты между странами раздаются на основе регистрации, т.е. на маршруте Италия-Украина могут летать компании с регистрацией в этих странах, что подтверждается спокойным выходом ernest. У Виззов в Италии и Испании даже баз нет, не говоря уже о регистрации. Может быть ошибаюсь, но проблема должна быть именно в этом.

          • Вадим СЛ

            Да, что-то типа этого, я уже сам не помню нюансов

          • Igor Klepar

            Ernest же і юридично і формально здається албанська авіакомпанія?

          • Алексей Скрипник

            ©2018 Ernest S.p.A.
            Corso Garibaldi 86
            20121 Milano IT
            P.IVA 09241280966

  • Алексей Скрипник

    Якщо так і буде в результаті, то таки скоріше перемога. З Києва 5 напрямів на Польщу це дещо дивне рішення, але у Візз завжди туди борти забиті, тож буде альтернатива. Барселона це перемога серед перемог, Стокгольм теж непогано.

    • Yaroslav Semenchuk

      Рейси в Польщу, щоб далі з Польщі летіти далі по світі, бо в Польщі дуже дешеві рейси є.

      • Алексей Скрипник

        5 напрямків для цього, серйозно? :) Варшава і Краків у цьому плані певний сенс мають, а в інших містах не така хороша сітка (можливо це моє особисте бачення). Для заробітчан, діаспори і тп такі рейси мають більше користі як на мене. Особисто мені б хотілося бачити більшу кількість рейсів у без-wizzові країни – Бельгія, Нідерланди, Чехія, Італія и тп. Не все це можливо з точки зору законів та регулювання, але на бажання це не впливає :)

        • TheAUGENBLAU

          Та заспокойтеся вже зі своїми напрямками,- компанія запроваджує напрямки, де бачить можливість добре заробити, і нічого більше! Раз прийняли таке рішення, значить розраховують добре заповнювати літаки саме на цих трасах. Ваші і мої пересадки і інші бажання їх цікавлять набагато менше, ганяти напівпорожні літаки ніхто не буде…

          • Алексей Скрипник

            Теоретично так і є, але є багато нюансів. В тому числі і про пустіпорожні борти. Венеція, скажімо, буде забита не гірше за умовну Познань. А Бергамо-Бове райян ганяє з завантаженням типу 25-50% (літав сам + чув вдгуки знайомих).

          • Вадим СЛ

            не все відразу)

          • Алексей Скрипник

            Саму так :) Сподіваємось що “далі буде”. Особисто для мене і Барса стала сюрпризом, причому дуже крутим.

          • Вадим СЛ

            так, якщо ще ціна буде в районі 50-60 євро, то взагалі непогано, Барса, це класний рейс, несподіваний

          • Alesandro Miller

            А може ще рано радуєтесь, бо якщо пустять в Реус чи Жирону то і Вуелінг буде дешевше

          • З Києва рейс у BCN, не Реус і не Жирона.

          • Poleg

            Бове сложно развивать из любого пункта.
            А Украина-Италия там другие факторы.

          • Алексей Скрипник

            Бове это аэропорт одного из самых востребованных городов мира, пусть даже и ехать потом на автобусе около часа. Не знаю что там сложного, вот серьезно :)
            Какие факторы Украина-Италия?

          • Poleg

            Разрешение итальянцев, которые те выдают на определенных условиях. На примере Бергамо-Киев: они с удовольствием выдадут разрешение если Райан докажет, что они реально увеличат пассажиропоток, а не просто заберут паксов у МЯУ и Эрнеста.

        • Yaroslav Semenchuk

          Мені наприклад для польотів в Данію супер варіанти Познань, Гданськ, Вроцлав, бо він не далеко від Познані, та й само собою Варшава. Ви пишете про Бельгію та інші країни, мабуть, не знаючи про ліміти по авіаперевізеннях в такі країни. “Вільне небо”, нажаль не доступне Україні, хоч переговори ведуться, це б дійсно змінило ринок.

          • UR6LAD

            Ярослав, так і зараз є рейси в Познань, Гданськ та Варшаву від конкурента.

          • Yaroslav Semenchuk

            LOT ? Звісно авіакомпаній є багато, але ціни захмарні, в цьому й цінність лоукостерів, вони змінюють ринок перевезень. Ryanair взагалі квитки по 4 євро продає, звісно з України буде не менше 20-25 євро, але ж не біля 100, за послугу , яка давно вже коштує копійки в світі.

          • Вадим СЛ

            в Копенгаген часто шикарні ціні у Віза з Києва

          • Yaroslav Semenchuk

            Це правда, але Копен мені не цікавий (далековато) цікавий Біллунд.

          • Алексей Скрипник

            Я також читаю авіаньюз, вінгс та інші подібні сайти :) Тому там в кінці і написав наступне – “Не все це можливо з точки зору законів та регулювання, але на бажання це не впливає :)” :)

            На Данію, а також Скандинавію в цілому, Польща хороша як транзит, цілком може бути. Проте мені на південь потрібно було, і ок стиковок не було, лише з ночівлею. Через те мені особисто Польщі вже вистачило по самі вуха :)

    • Eugene Shabliovskyi

      Подивіться скільки рейсів райнейра літає з Кракова – там їх купа! Тобто, Київ-Краків, а далі уже куди захочете

      • Алексей Скрипник

        Це все добре, але з багатьох міст у них купа рейсів, 5 напрямів для пересадок це безглуздя. Все ж таки переважна більшість людей має бажання долетіти куди треба, а не робити пересадку у Польщі, адже дуууууже часто такі пересадки вимагають ночівлі. І хто літає раз на рік то норм, а коли людина вже в умовно 6ий раз за рік прилітає до Польщі то тошнить уже від цього.

        • Yaroslav Semenchuk

          Літаю через Польщу десятки разів на рік, пересадки довше 3 години ніколи не мав (люди самі винні, що купляють квитки з довгою пересадкою замість того, щоб шукати альтернативну)

          • Алексей Скрипник

            Дуже підозрюю що у нас з вами дуже різні маршрути (наскільки я зрозумів зі ншого коментаря). На північну Європу може стиковки і кращі, не розглядав цей момент, до того ж зараз є Київ-Копенгаген, проте думаю що ви і самі це знаєте :)

    • Sergey Borisenko

      Если для полета в Стокгольм нужен райнэйр – то лучше не лететь в стокгольм – билет на автобус от аэропорта до центра города будет стоить столько же как и перелет.

      • Алексей Скрипник

        15 евро (эквивалент) в одну сторону там автобус был, если не путаю. Скандинвия дорогая, это да, но почему-бы при перелете туда не сэкономить немного? :)

        • Vladik P

          Все правильно. Городской транспорт обойдется гораздо дороже передета

        • Sergey Borisenko

          Ну можно и сэкономить, я например, врядли буду летать на райнэйре ,потому что мне не удобно в тот аэропорт добираться, но буду пользоваться МАУ, которое по-любому опустит цены.
          Я к тому, что если для человек не может полететь за 100 евро на МАУ, но может за 20 на райнэйре, то в Стокгольме для него все остальное – жилье, еда, транспорт будут неподьемными.

          • Алексей Скрипник

            Весьма специфическое мнение. Любой желающий попасть в “любую Скандинавию” заранее знает что цены там ого-го.
            Из Арланды в Стокгольм доехать стоит 119 крон (около 40-45 минут в пути), из Скавсты 139 крон (80 минут в пути, если я правильно понял), т.е. разница не такая уж большая, примерно 2 евро. Ехать дольше, это да, и при раннем вылете обратно это проблема, я когда-то смотрел составлял себе маршрут, и обратный вылет получался только из Скавсты в 6:30, и это было проблемой.
            Мау цены врядли опустит т.к. по их меркам они и так сравнительно низкие, от 5000 в обе стороны, хотя может быть все, что доказано маршрутом Киев-Бергамо, но все равно ниже 4 тысяч цена сильно не опустится, т.е. условных 120-130 евро все равно выложить придется (а за вылет в удобное время на условных 50 евро больше). Если у раянов билеты будут по 25 евро в одну сторону, или даже по 35, то экономия все равно получается заметной, теоретически на 1 ночь в недорогом отеле хватит.

          • Sergey Borisenko

            МАУ цены опустит, в прошлом году оно уже так делало, а когда произошел скандальных отказ Райнэйра (хотя лично я сомневаюсь что они в прошлом году собирались летать, скорее это был театр), то МАУ обратно все подняло.

          • Алексей Скрипник

            Я не заметил этого опускания именно в связи с выходом райяна, если не говорить о введение лоукост тарифов, но там все-же надо совсем уже наперед покупать билет. По конкрутным направлениям цены они сбросили, но не в связи с райянов, речь о направлениях вроде Варшавы и Бергамо.

          • Para Trooper

            ну, сэкономить 80 евро на полет ради увеличения добирания до другого аэропорта на 2 евро и 40 минут все-таки имеет смысл…на двоих туда-обратно уже 300 евро выходит :). как раз неплохой бюджет всей поездки на выходные-праздники в самом Стокгольме:)

          • Sergey Borisenko

            Я вам могу сказать, что цены МАУ и райнов будут примерно похожи. Возможно, по каким-то специальным акциям у Райяна будет дешевле, но в общем случае нет.

          • Олексій

            А навіщо витрачати на 80 уе більше на подорож?

          • Sergey Borisenko

            80 уе взяты с потолка, хотя возможно на каких-то акциях и будет такая акция.
            Я не имею в виду, что нужно тратить больше если есть возможность сэкономить. Я имею в виду, что общая стоимость поездки в несколько раз превосходит потенциальную разницу в билетах.

  • UR6LAD

    Из новых маршрутов вижу только два: Братислава и Стокгольм. Остальное дублируется с Виззейром?

    Как говорится “разве за это боролись?” :D

    • Андрей Тимченко

      Wizz не летает в Барселону из Киева

    • Poleg

      Я вообще не понимаю почему должны быть разные направления. И если уже начистоту говорить, то Визз не летает в Краков, туда летает МЯУ.

      • UR6LAD

        Если уж говорить на чистоту то год назад горячие сторонники райанэйра в хвост и гриву песочили МЯУ что де они мешают райанам заходить на рынок ибо бояться конкуренции.

        И что мы видим сейчас? Райан летает ровно из тех же городов из которых летают виззы и на 90% по тем же направлениями по которым летают виззы. Братислава, Барселона и Стокгольм – то небольшое отличие.

        И вот ради этих трех рейсов стоял такой гвалт? Я ждал большего количества новых направления. Я ждал по крайне мере отвязки от столицы.

        Но. С приходом райанов для поменяется ровно ничего. При том что живу я не в селе за тридцать километров от райцентра какой-то малоизвестной области.

        • Maryna Gudzevata

          В Братиславу літає Візз. Скільки не моніторила, дешевих пропозицій до Братислави не бачила.

          • UR6LAD

            Дякую, якось я це пропустив.

          • Igor Klepar

            в “не сезон” в листопаді-грудні були хороші – моніторив особисто і намоніторив 4 500 грн за 3 особи туди й назад

          • Кирилл Гавриленко

            850 гривен в Братиславу спокойно можно найти на май. В марте за 1100. За 30 евро 2 года назад летал Виззами же оттуда к нам в Жуляны, взяв билеты за 3 недели до перелета. Мне кажется, что это хорошие предложения.

        • Poleg

          Каких новых направлений? Белая-Церковь – Пиза?
          Будем реалистами – не будет авиакомпания гонять 180-местный самолет куда вам надо, она будет гонять туда, где будет 170 пассажиров в самолете. Кроме рейсов Украина-Польша, может еще Украина-Чехия и ес-но Украина-Италия(но там другие проблемы) таких направлений на сегодня нет. Я про незанятые если что.

          • Неааа. Лучше Белая Церковь – Баден-Баден :)))))

          • UR6LAD

            Ну да, в Украине ж всего три города: Киев, Львов и БЦ. Живешь в деревне Харьков – дуй 19-ти часовым поездом во Львов.

        • Yaroslav Semenchuk

          Суть Ryanair в тому, що вони швидко розширюють покриття авіаперевезень, вже заявлено про цікавість до аеропортів Харкова, Херсона та Одеси. Років через 2, кількість рейсів буде втричі більшою, побачите.

          • Poleg

            А вот тут МЯУ будет немного недовольно. Особенно за Одессу. Это чуть менее нагло чем сунуться в Днепр :)

          • Yaroslav Semenchuk

            МАУ вже запровадила лоу-кост тарифи , хоч і дуже криво (купляти за 10 місяців) зайде Ryanair , МАУ поставить ринкові тарифи і все буде добре, така конкуренція дуже потрібна ринку.

          • Poleg

            О, то Вы Беню не знаете. Гораздо проще выкинуть конкурента из аэропорта чем “ставить рыночные тарифы”. Да и lowcost создавались не ради конкуренции, а ради скидки на обслуживание в Борисполе.

          • Yaroslav Semenchuk

            Гірка правда, але з Борисполя точно вже не викине. Тут Порох дав наказ всі можливі шляхи в Європу відкрити (безвіз ж його заслуга). Вибори скоро , тож ставка на безвіз , максимальна кількість людей мати побачити Європу і дякувати Пороху (голосувати за нього в ідеалі)

          • Poleg

            Последнее классно сказали :) Самое смешное, что маршруты Раяна в большинстве рассчитаны на тех людей, которые не придут голосовать. В Украине их физически не будет, а чтобы голосовать там где они будут находиться нужна легальность и консульский учет :)

          • Ярослав Ситник

            Доречі вже не одноразово купував low coast МАУ-супер. Конкуренція!!!!!!!
            Амстердавм 565 грн.

    • Вадим СЛ

      А Барселона???

    • Олег

      Мы купили Киев-Братислава за 25 евро Виззом на май) А вот Барселона это круто. У Вуелинга не такие уж и бюджетные цены в этом направлении.

  • Ярослав Ситник

    А де Париж?

    • Poleg

      Тут я их полностью поддерживаю – они Бове не наберут из Киева нормально. Пусть хоть эти направления откроют и годик полетают.

      • Ярослав Ситник

        Та полетять, Цього року Я, наприклад, перший раз в житті здійснив внутрішній переліт в межах нашої держави, і знає те, чим був вражений???
        Зі Львова до Києва повний літак.
        Отак, перший досвід…..

        • Женя Харченко

          Так там по работе многие, и еще больше транзитников для пересадки на тот-же KLM

      • Ярослав Ситник

        А за 500грн теж не знайдуть?

    • Олег Гребцов

      Міждержавна угода каже що лише по одній авіакомпанії від країни..

      • Ярослав Ситник

        а далекий від угод міждержавних. Мене цікавлять конкретика. Хочу доступні рейси в Париж!!!!!!!!!!!! Цеж місто Мрій і Романтики,,,,

        • Кирилл Гавриленко

          Париж вже давно місто де мігранти з Африки грабують туристів посеред біла дня. В Європі є куча набагато крутіших місць. Але якщо хочется в Париж, то легко ж МАУ можна долетіти, чи просто Віззами з пересадкою і потім тупити із Бове.

          • Виталий

            МАУ от 700 грн., и не в Бове.

          • Poleg

            lowcost от МЯУ не может стоить в Париж 700 гривен. По текущему курсу евро – 977.

  • Ярослав Ситник

    Доброго вечора. Літаю регулярно за спиною понад 80 перельотів. 64 з яких здійснив разом з RyanAir, не мав жодних нюансів з цією авікомпанією. Ціни доступні, якщо летіти з Польщі, дуже радий їхньому прибуттю в Україну. Але… Якщо більшість цих рейсів є вечірніми, то є питання, а кому вони потрібні???? це ж додаткові витранти на житло!!! І ще в них є прикол, розпродаж білетів з 20-тих чисел поточного місяця на наступний, за дуже халявними цінами. Але зважайте на те, що “народний перевізник” летить не в основні аеропорти, а в супутні, а це додаткові витрати……
    Гарнрх подорожей…)))

  • Ярослав Ситник

    Стосовно Ryanair.
    Я Особисто чекав більше рейсів в Європу…
    Польща це однозначно пересадка….

  • Ярослав Ситник

    А і ще….
    Зверніть увагу на валюту оплати білетів.
    Бо коли “останній” раз ми купуввали білети ryanair з України платили в євро. Але ж Ми ОСОБЛИВІ!!!!, бо всі платять в свої національнвій валюті..
    Оце маленький ньюанс.
    Всі… але ж Ми в зоні євро…,

    • Влодзьо

      Ніякі ми не особливі,- з Ізраїлю, Туреччини і Йорданії ціни також в євро,- так що ми швидше не в зоні євро, а в зоні Азіопи ))

  • Эти новости про данного перевозчика уже начинают утомлять…

    • Freshne$$

      такие персонажи как вы уже давно утомили нас.

      • Есть люди, которые не разбираются в какой-либо теме. Или им просто нет чего сказать по существу. Тогда они переходят на личности, и, типа, чувствуют себя удовлетворённым и важными. Но на самом деле – ноль.

        И, на будущее, не позорьтесь: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%8B

  • Наталия К

    Дуже чекаю Барселону зі Львова. Набридло стояти в чергах на кордоні. Літаю з Кракова

  • Freshne$$

    мегасуперова новина.
    чим бiльша конкуренцiя на ринку – тим краще для нас споживачiв.

  • ан

    капець,а де эйндховен ,берлін з києва??? тупо дубляж віззейр + барса і стокгольм

    • Alesandro Miller

      в Ейндховен можна добратися з Weeze(Dusseldorf)

  • Матінка Рідна 0_0! Тільки я засумувала за Барселоною, як на тобі! Прямий рейс.

    Дякую за чудові новини!

  • Rus A

    слишком много рейсов в польшу( лучше бы розбавили другими странами

    • Igor

      Польша (Варшава Модлин) – хорошая пересадочная база. Можно перелететь туда, а потом оттуда. Цены из Польши всегда очень привлекательные

      • Rus A

        ну все будет зависеть от расписания и стыковок.
        как по мне эти рейсы лучше бы заменили на другие:

        Київ – Познань
        Київ – Гданськ
        Київ – Вільнюс
        Київ – Стокгольм

        Виззы летали в Вильнюc и Стокгольм, а потом закрыли эти рейсы

        • Igor

          Познань и Гданськ как по мне абсолютно бесполезные рейсы! Если бы вместо них была бы Прага/Будапешт/Берлин, было бы намного интереснее. Но они наверное решили, что они Братиславой убивают 2-х зайцев (Вена и Будапешт)…. Но реально, а почему нет Праги? Это направление думаю было бы очень популярно для Украины.

          • Татьяна

            Подруга дочери учится в Гданське. Ей этот рейс не кажется бесполезным:)

      • UR6LAD

        Для того чтобы долететь до Варшавы – райанэйр не нужен. Все ждали новых интересных прямых рейсов.

  • TheAUGENBLAU

    Якщо брати континентальну Європу, то я не був тільки в Данії,- Раянейр, зроби мені рейс Львів Копенгаген з вильотом в суботу зранку і поверненням в неділю ввечері за 5 євро в дві сторони, але будь-ласка гарантуй, що в в дні мого візиту буде ідеальна погода))))

    А ще краще, зроби так, щоб в Україні перевелися персонажі, які впевнені, щось весь світ зобов’язаний їх цілувати в очко)))))))

  • Laura Kolosovska

    а прямий рейс зі Львова до Лісабону хтось колись запропонує??

    • Poleg

      Нет.

  • Ірина

    Вернулиб рейси Львів-Венеція

    • Poleg

      Летайте Эрнестом.